FANDOM

Morrigan profile.jpg

Морріґан

«Любов і краса йдуть. Сенсу немає в них. У владі ж він є.»

Морріґан (англ. Morrigan) — відьма з Диких земель, одна з безлічі дочок легендарної Флемет. Їй доводиться покинути свій будинок, щоб стати супутником Сірого Вартового.

Примітка: Морріґан - одна з можливих романтичних інтересів для Вартового-чоловіка. Вже на ранньому етапі знайомства вона може навчити спеціалізації вовкулаки.

Передісторія Редагувати

Протягом всієї історії Ферелдена існували легенди про Флемет, «відьму з Диких земель» та з ними - історії про багатьох її «дочок». Дітей Флемет бояться: вони мають погану репутацію, живуть поза Кола Магів, відступники, перевертні, на думку багатьох, і всі - небезпечні. І немає серед них більш обізнаної й суперечливішої за Морріґан.

Цитати Редагувати

  • «Легенди, казки - брехня і омана ... Своїм розумом ви думати не звикли?»
  • «Дружелюбність - то можна зобразити, а ось з розумом, на жаль, такий фокус не пройде.»
  • «О, мама мила! Яка ти ніжна зі мною викидаючи за поріг. Я з теплотою про це згадуватиму. »
  • «Чоловіки завжди готові вірити, що жінка, по-перше, слабка і, по-друге, благоволить їм.»
  • «Пфф ... він просто прикидається, щоб його пожаліли. Я ж бачу. Я і сама так часто роблю. »
  • «Чи є релігія, що не приправляє віру вином, як ненажера - їжу спеціями? Я таких не знаю."

Галерея Редагувати

Випадкова вікі