FANDOM

NewLelianaProfile (mouth closed)
Відмінності відчужують нас один від одного, а Церква підтримує цю ворожнечу, замість того щоб вчити бачити в інших рівних собі.
— Леліана

Леліана (англ. Leliana) — орлесіанський бард, супутниця героя Ферелдена у часи П'ятого Мора. Вірна помічниця Джустінії V і ліва рука Верховної жриці. 9:41 році століття Дракона стає таємним канцлером реорганізованої Інквізиції.

У барда Леліани багато імен, у тому числі «Сестра Соловій» і «Ліва рука Верховної Жриці». Для нечисленних же друзів вона просто Леліана. Вона вступила в загін Героя Ферелдена, здавалося б, при досить невинних обставинах, але через роки можна сказати, що вони були якими завгодно, тільки не безневинними. Її стрімкі нетерплячі клинки і тверді переконання привели її на передову численних воєн і до служіння Сонячному Трону.

Кажуть, вона знайшла віру посеред мороку, а її любов до Творця можна порівняти лише з її відданістю своїй наставниці і рятівниці - Верховної жриці Джустинії V. Тим, на чиєму вона боці, годі й шукати товариша надійніше. Але ворогам краще поберегтися, бо Леліана - грізна тінь за Сонячним троном. Терпляча і прозорлива, вона завдає удар тоді, коли жертва найменше цього чекає.

Галерея Редагувати