FANDOM

Я хотіла стати Сірим Вартом, проте брат перетворив мою службу в жалюгідне животіння. Він ненавидів орден, і я, знаючи, що він пішов у Сірі Варти заради мене, теж зненавиділа.
— Варт-командер Женев'єва про Сіру Варту

Варт-командер Женев'єва (англ. Genevieve) — персонаж книги Dragon Age: Покликання. Сувора сивоволоса і синьоока жінка-войовниця, Варт-командер Сірої Варти в Орлеї. Сестра зниклого Варта Бреґана.

Передісторія Редагувати

Женев'єва жила в селі разом з братом Бреґаном і дуже давно хотіла вступити в ряди Сірої Варти, але вербувальник був зацікавлений тільки в її браті Бреґані. Бреґану довелося стати Вартом заради сестри, але це не приносило йому радості, про що він не забував нагадувати сестрі, зробивши її борг неприємним. Слідом за Женев'євою в Сірі Варти пішов і її наречений Гай, який допомагав переносити тягар боргу.

Женев'єву Варти поважали, але не любили за манірний характер і надмірну прихильність до дисципліни. Коли вона змінила брата на посаді Варта-командера, багато обурювались з-за такою спорідненої наступності, проте Женев'єва недостатньо довго пробула Варт-командером, щоб довести несправедливість їх думки.

Участь в сюжеті Редагувати

Женев'єва вступила до ордену не набагато раніше Жюльєна і Ніколаса і вони разом довгий час служили. Хоча сувора Женев'єва і запальний Ніколас іноді не ладнали, Женев'єва була засмучена його смертю.

Випадкова вікі